Retur
Retur og reklamasjon
Dersom du oppdager et problem eller en skade på forsendelse, innpakningen eller innholdet som kan ha fremkommet under transport til deg, må dette meldes oss snarest. Er det en utvendig feil, ta først kontakt med Postnord. Før feil meldes til Spekemat Kompaniet AS, bør kunden undersøke om feilen skyldes forhold på transportørs side. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir Spekemat Kompaniet AS melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.
Kunden har 14 dagers angrerett som gir rett på pengene tilbake. (Regnes fra dan dagen varene ble mottatt)
(Returkostnader dekkes av kjøper ved bruk av angreretten)
NB! Det er viktig at retur meldes inn før varene sendes i retur.
Returer uten returskjema vil ikke bli behandlet før dette foreligger .
Returadresse:
Spekemat Kompaniet AS
Vestbygata 55
2003 Lillestrøm